петък, 29 януари 2016 г.

Солено руло


Добавете надпис
Моето дете недоволства от това , че в храната му за училище нямало месо ... другите деца си носили месо , а той не... и така ме хвърли в размисъл , питам го - " Сандвич искаш ли ? " .... " не , не , аз не обичам " ... " кремвиршка искаш ли " ? , " мииииии не ми харесва " , " пица искаш ли " , " не беее не може ли нещо друго " бреееееее направо се втрещих ! Акъла ми измисли ей това странно руло дето си го измислях ама точно на момента та чак нямам и точна рецепта за него .... Отворих хладилника , взех си 4 бр. -яйца , 5-6 с.л. - кисело мляко ( ама пълни ) , 1 ч.л. -сода бик. бон. , 2 ч.л. -сол , 1 к.ч. -олио и брашно слагах на око за гъста кексова смес ( около 2 ч.ч) имах малко натрошено сирене остатък от гюзлюмите ,сложих от него около 1 ч.ч. постарах се да направя солен блат . Разстелих го на хартия за печене като за руло дебелина , поръсих го със сусам и пекох на160 гр . на горен и долен реотан . Намокрих една хавлиена кърпа която търпеливо изчака блата на масата разстелена . Плънката ми беше от кашкавал , колбаси , зелени маслини , крема сирене и млечен сос ... Изпеченият солен блат извадих от фурната и на мига обърнах върху навлажнената хавлия на масата и навих на стегнато руло , оставих го така за около 1-2 мин. После леко развих и намазах с масло , крема сирене , наредих маслините ( презполувени ) наредих и колбаса и кашкавала и отново завих на стегнато руло . Учудващо след това ставаше за ядене , че и му хареса ! Шеф Петко доволен и мама доволна ! Да ви е сладко прекрасни кулинари/ки

Няма коментари:

Публикуване на коментар